wtorek, 27 maja 2014

Liebster Award

Więc...dostałam już wiele nominacji do Liebster Award, ale dopiero teraz postanowiłam napisać o tym post. Także zostałam nominowana przez Emilka Tomlinsonowa, Pysia Tomlinson oraz Emily Tomlinson za co wam dziękuję z całego serducha i przepraszam, że tak późno się za to biorę ;c ♥

Wyjaśniam o co chodzi: 

1.Nominacje Liebster Award otrzymuje się od innego bloggera "za dobrze wykonaną pracę".
2.Po odebraniu nagrody (Liebster Award) należy odpowiedzieć na 11 pytań które otrzymało się od osoby, która nominowała danego bloga.
3.Następnie ty nominujesz 11 blogów. które MUSZĄ być o tym poinformowane i zadaje się im 11 pytań. :)

 Pytania :
1.Od kiedy jesteś Directionerką?
Od lutego 2013 roku ;)
2.Jesteś LS czy LE?
Nie jestem, żadnym z powyższych :)
3.Ulubiony zespół, piosenkarz, piosenkarka?
Oczywiście One Direction, Ed Sheeran, Wiz Khalifa, Conor Maynrad  Bruno Mars, Katy Perry, Nina Nesbitt, Selena Gomez, Beyonce (nie umiem wybrać jednego ulubionego artysty)
4.Hobby?
Prowadzenie bloga i taniec ^.^
5.Ulubiony kolor?
Czarny
6.W jakim województwie mieszkacie?
Zachodniopomorskie
7.Co was inspiruje do pisania?
Wyobraźnia ;)
8.Macie ulubieńca z One Direction? Jeśli tak to kogo?
Wszystkich ich kocham jednakowo, ale można się domyślić, że Louis'a najbardziej ;*
9.Marzenie?
Zamieszkać w Londynie lub w Dublinie i spotkać 1D ;)
10.Ulubione książki?
 Gwiazd naszych wina i wszystkie części Zmierzchu ;p
11.Jakie rodzaje filmów lubicie najbardziej?
 Kocham filmy, na których można się popłakać, jakieś o miłości. Ale lubię też dramaty i horrory. O! i uwielbiam "Niesamowity Spider-man" ♥ ;)

Pytania:

1. Co lubisz robić najbardziej ?
Spotykać się z przyjaciółmi, pisać, tańczyć, wygłupiać się, jeździć rowerem :)
2. Jakie jest twoje ulubione jedzenie ?
Tosty i sałatki :D
3. Jaki jest twój znak zodiaku ?
Wodnik
4. Jakie masz plany na przyszłość ?
Dostać się do wybranego przeze mnie liceum, pójść na studia i znaleźć pracę. To takie najważniejsze jak na razie :)
5. Gdzie byś chciała zamieszkać w przyszłości ?
Londyn albo Dublin *.*
6. Jaki jest twój ulubiony serial ?
Pamiętniki Wampirów i The Originals ♥
7. Jakie jest twoje ulubione zwierze ?
Pies, królik oraz moja kochana rybka :)
8. Najlepsza książka jaką przeczytałaś ?
Gwiazd naszych wina ♥
9. Za co lubisz/ kochasz One Direction ?
Dużo by wymieniać ;)
10. Ulubiony przedmiot szkolny ?
Angielski i polski :D
11. Co szalonego kiedyś zrobiłaś ?
Haha dużo tego było ;)

Pytania:
1.Ile masz blogów?
Jak na razie dwa :)
2. Odkąd jesteś Directionerką?
Od półtora roku :D
3. Jak to się stało, że jesteś Directioner?
Posłuchałam parę razy OT i spodobało mi się. Później zaczęłam oglądać ich video diary, następnie zaczęłam rozmawiać o nich z przyjaciółkami i tak jakoś wyszło :)
4. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
Przeczytałam jeden blog, pamiętam to był pierwszy, który w ogóle przeczytałam, a później w mojej głowie mimowolnie pojawiały się jakieś scenariusze. Po długim czasie się przełamałam i postanowiłam udostępnić swoje wypociny do sieci :)
5. Czy pisanie sprawia ci przyjemność?
Bardzo często tak, ale czasami jest taki czas, że nawet nie chcę wchodzić na swojego bloga, bo mam blokadę i nie mam zielonego pojęcia o czym napisać nowy rozdział ;c
6.W jakim województwie mieszkasz?
Zachodniopomorskie ;)
7. Ile innych blogów czytasz?
Chyba z dziesięć ;)
8. Ile masz lat?
16 ;c
9. Co jest twoim największym marzeniem?
Spotkać One Direction! *.* ♥
10. Jak byś się zachowała podczas spotkania z One Direction?
Pewnie zaczęłabym płakać i piszczeć, ale próbowałabym się powstrzymać, bo wiem, że chłopcy nie lubią, gdy ktoś im piszczy w twarz, ale byłoby trudno :)
11. Czy jesteś dumna ze swoich blogów/swojego bloga?
Nie za bardzo :/

Nominuję:
1. One Direction Love Story
2. Dark Angel
3. Punk Niall Horan(I część)
4. The One That Got Away  (II część)
5. Psychotic
6. DARK- Harry Styles Fanfiction (I część)
7. KNOCKOUT (II część)
8. Dangerous Game
9. After- Harry Styles Fanfiction
10. As long as you love me
11. When pain is mixed with the music

Moje pytania:
1. Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
2. Masz rodzeństwo?
3. Czy ktoś z Twoich znajomych wie, że prowadzisz bloga?
4. Jakie masz zainteresowania?
5. Czy chcesz w przyszłości nadal pisać?
6. Kto jest Twoją największą inspiracją?
7. Do jakich fandomów należysz?
8. Jakie było pierwsze przeczytane przez ciebie Fanfiction?
9. Dlaczego zaczęłaś pisać?
10. Jak najchętniej spędzasz czas wolny?
11. Często myślisz o tym co możesz dodać na bloga, aby był bardziej interesujący?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz